Moi klienci saunowi, przede wszystkim mają czuć, że jestem po to by doradzić i zrobić tak by byli zadowoleni, a nie że chce im coś „wcisnąć” i jak najszybciej „zgarnąć kasę, w końcu sauna to przyjemność!
Często klienci nie wiedzą: fińska czy IR i jaka jest różnica.
Chętnie wytłumaczę, posłucham czego oczekują i doradzę co będzie najlepsze.
Każdy klient wie, że moja obsługa oznacza, iż po realizacji może zawsze do mnie zadzwonić, jeśli ma jakieś wątpliwości czy pytania, a w rzadkich wypadkach, gdy z sauną coś będzie nie tak nie umywamy rąk – gwarancja i serwis – nasze mocne strony.
Pojadę do klienta, zmierzę, narysuję, wysłucham, wytłumaczę, doradzę – bardzo personalne podejście – po pierwsze jakość, ilość na drugim miejscu (co oznacza, że niekoniecznie będzie to najtańsza oferta) 😉
Kompleksowa usługa! od pomiaru, rozmowy, wysłuchania – jakie potrzeby, po doradzenie! Działam na zasadzie klient nasz Pan – zrobimy saunę jaką sobie wymarzy, ale jeśli pomysły będą złe spróbuje doradzić że tak i tak będzie lepiej, a jeśli się uprze – klient nasz Pan, ale uświadomię jakie będą konsekwencje.
Obsługuję klientów tak jak ja chciałabym być obsługiwana! Miłe, personalne podejście – tak po ludzku.
Doradzę, wytłumaczę, zmierzę, wymyślę to za Ciebie – nie musisz się niczym martwić.
Jak wszystko wygląda? Jak wygląda nasza obsługa?
Proces bezproblemowy dla klienta, wygląda tak:
- pierwsza rozmowa, np.:
- wprowadzenie w zagadnienie, skąd pomysł
- czy korzysta na co dzień,
- czy kiedykolwiek korzystał,
- czy ma być bajer (bo jest w projekcie), czy ma być raczej użytkowo
- ile osób,
- kto będzie korzystał
- lokalizacja – propozycja spotkania,
- spotkanie:
- pomiar,
- rozmowa: oczekiwania, objaśnienia, prezentacja drewna,
- piec (za 1 000 czy za 10 000),
- promienniki: czym są, jakie są rodzaje…
- projekt,
- akceptacja projektu
- lub po ustaleniach poprawki,
- ustalenie szczegółów (wyposażenie dodatkowe etc),
- umowa
- montaż
- serwis