Jak pracuję - obsługa - zakup, budowa sauny - Sauny InfraRED

Jak pracuję – obsługa – zakup, budowa sauny

Foto sauny podczerwieni PLH
Dlaczego lubimy sauny podczerwieni?
21 lipca 2015
Moi klienci saunowi, przede wszystkim mają czuć, że jestem po to by doradzić i zrobić tak by byli zadowoleni, a nie że chce im coś „wcisnąć” i jak najszybciej „zgarnąć kasę, w końcu sauna to przyjemność!
Często klienci nie wiedzą: fińska czy IR i jaka jest różnica.
Chętnie wytłumaczę, posłucham czego oczekują i doradzę co będzie najlepsze.
Każdy klient wie, że moja obsługa oznacza, iż po realizacji może zawsze do mnie zadzwonić, jeśli ma jakieś wątpliwości czy pytania, a w rzadkich wypadkach, gdy z sauną coś będzie nie tak nie umywamy rąk – gwarancja i serwis – nasze mocne strony.
Pojadę do klienta, zmierzę, narysuję, wysłucham, wytłumaczę, doradzę – bardzo personalne podejście – po pierwsze jakość, ilość na drugim miejscu (co oznacza, że niekoniecznie będzie to najtańsza oferta) 😉
Kompleksowa usługa! od pomiaru, rozmowy, wysłuchania – jakie potrzeby, po doradzenie! Działam na zasadzie klient nasz Pan – zrobimy saunę jaką sobie wymarzy, ale jeśli pomysły będą złe spróbuje doradzić że tak i tak będzie lepiej, a jeśli się uprze – klient nasz Pan, ale uświadomię jakie będą konsekwencje.
Obsługuję klientów tak jak ja chciałabym być obsługiwana! Miłe, personalne podejście – tak po ludzku.
Doradzę, wytłumaczę, zmierzę, wymyślę to za Ciebie – nie musisz się niczym martwić.

Jak wszystko wygląda? Jak wygląda nasza obsługa?

Proces bezproblemowy dla klienta, wygląda tak:
  • pierwsza rozmowa, np.:
    • wprowadzenie w zagadnienie, skąd pomysł
    • czy korzysta na co dzień,
    • czy kiedykolwiek korzystał,
    • czy ma być bajer (bo jest w projekcie), czy ma być raczej użytkowo
    • ile osób,
    • kto będzie korzystał
  • lokalizacja – propozycja spotkania,
  • spotkanie:
    • pomiar,
    • rozmowa: oczekiwania, objaśnienia, prezentacja drewna,
    • piec (za 1 000 czy za 10 000),
    • promienniki: czym są, jakie są rodzaje…
  • projekt,
    • akceptacja projektu
    • lub po ustaleniach poprawki,
  • ustalenie szczegółów (wyposażenie dodatkowe etc),
  • umowa
  • montaż
    • odbiór
  • serwis